November 8, 2013

Lowongan Kerja Teknisi Untuk D3 Elektro dan Mesin di Jakarta

Sebelum anda membaca Lowongan Kerja Teknisi Untuk D3 Elektro dan Mesin di Jakarta siapa tahu anda atau saudara juga butuh info lowongan kerja jakarta utara november 2013. Sementara untuk kali ini admin khusus memberikan informasi lowongan pekerjaan untuk bulan ini di kota Jakarta dan sekitarnya. Simak selengkapnya di bawah ini.

YAYASAN TUNAS MUDA (SEKOLAH TUNAS MUDA)

Tunas Muda International School is a Catholic IB World School established in 1994. We are located in West Jakarta, Indonesia. We embrace, engage and enrich students from Toddlers to Year 12 by delivering the three IB Programmes within a caring learning environment.

TECHNICIAN

Due to the growth of our school, we are seeking qualified, enthusiastic, committed, and caring staff to join our winning team.

General Qualifications:
Minimum D3 (Mechanical/Electrical)
Minimum 2 years experience in the relevant field (preferably in Mechanical/Electrical is an advantage)
Able to operate computer
Understand English
Possess good managerial and interpersonal skills (planning, monitoring & evaluating), and the ability to collaborate well in a team
Non-smoker is preferred

Please download our Employment Application Form from www.sekolahtunasmuda.com
and send it hrd@sekolahtunasmuda.com. Please enclose your Reference Letter.

Only shortlisted candidates will be contacted for an interview appointment

Admin rasa sudah jelas ya untuk Lowongan Kerja Teknisi Untuk D3 Elektro dan Mesin di Jakarta tersebut, jika ada yang masih kurang jelas silahkan kepada kami lewat kolom komentar yang tersedia di bawah, sebisa mungkin kami akan bantu menjawabnya. Serta tak lupa kembali admin menyarankan jika memang berminat dengan Lowongan Kerja Teknisi Untuk D3 Elektro dan Mesin di Jakarta ini, segeralah kirim lamaran.